BLOGG TÄVLING!

idag har det inte hänt så mycket, jag är så trött, vet inte varför. jag är uppe till 3 och sen sover jag till 1. det är sommar fan. sova ut är det bästa som finns, måste börja gå upp tidigare så jag hinner göra något. så här får det inte fortsätta. nejnejnej och nej. 

tänkte skapa en blogg tävling, så att min blogg kommer igång lite bättre.
tävlingen går ut på att: skapa en party outfit,
gör så här för att tävla: ta en eller fler bilder på en fin party outfit, lägg upp bilderna på din blogg, skriv i en kommentar att du lagt upp och skriv din blogg så att jag kan kolla på bidraget. om du länkar och tipsar kompisar om min blogg/tävling är det större chans att du vinner. ( ett tips, skriv gärna vart ni köpt kläderna och hur mycket dom kostade)
pris: jag kommer välja ut 1 vinnare, priset blir: en  länkning på min blogg + presentkort på gina tricot.
tävlingens start och slut: tävlingen startar nu, och avslutas i slutet av augusti.
 
puss på er och lycka till!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback