blir det jag som får pussa min spegelbild?

har du någon gång kännt att du vill ha någon vid din sida? att du vill ha någon att älska. någon som älskar dig lika mycket tillbaka. någon som verkligen finns för dig och bryr sig?

just så känner jag. jag kan erkänna att jag hållt på med ganska många killar senaste tiden, fallit för 3 av dom, och nu vet jag inte evm jag ska välja. ska man väla den man gillar mest? den som är äldst? den som är rikast? eller vaddå? , det känns så oerhört svårt att veta vem man ska välja och vill inte göra fel val igen, inte en ända gång till tack! tänk om han inte gillar mig då kan ja ju inte ta nästa, och sen nästa, och sen blir jag tsm med någon jag inte ens gillar NEJ! nu fan jag måste hitta min prins, och även om jag inte hittat idg efeter 14 år så vet jag att du finns där ute. hoppas bara jag lyckas hitta dig innan jag ruttnar och dör!

antingen hittar jag någon eller så blir det jag som får pussa min spegelbild.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback