Bad med della

hemma igen efetr en lång och trevlig dag med daniella. vi var och badade eftersom vädret var toppen bra!. mötte della vid 12 tiden, tog en jävla tid att fixa mig, äta och allt det där som tjejer gör. ni vet. tjejer ängnar mer än 3 timmar om dagen på att fixa sig, då har jag räknat med att man fixar till sminket under dagen och så. men iaf. nu är jag hemma. chillar och lägger upp bilder på datan från idag. som jag även måste skicka till della efetersom hon inte har någon kamera eller en bra kamera mobil.

vi drog hem till mig. käkade lite sallad, och kollade i fotoalbum från när jag var liten. haha så ful ja var! och sen så fixade vi oss. tog lite bilder, och kollade på torkel i knipa en liten stund. hoppas ni hafet en super nice dag, skriv gärna i en kommentar och berätta om hur din dag har varit! här kommer lite bilder, fler kommer sen, puss


sallad med della, vi äter nyttigt!



della njuter av den goda salladen.



Kommentarer
nadapada

är det där danielle? ;O chock fuuul hon

har blivit , värsta wnb!? ;O abow



2009-06-30 @ 21:14:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback