detta händer inte becca



jag blir fjortis igen! jag får för mig att det är något possetivt att vara fhortis, jag börjar använda idomin och ha knullruffs igen, alla börjar kolla snett på mig och jag fattar inte varför!? jag börjar prataw med w och såw. de e fett mew cool juw! nä nu när jag kommit bort från allt det däara ska jag inte ramla i fällan igen. alrdig!

jag blir som D. jag blir som dessie, blond, rosa läppstift och mjuiskdress hela tiden. desireenilsson - "the one and only"? wtf hon är inte "the one and only"? det är ju jag som är det, visst alla älskar mig. jag är perfekt, och lala gud vet vad, skärp dig din lilla blondinbrutta, sluta skryta om hur mycke du tjänar på din blogg i månaden och en massa annat bullshit. du dissar dina vänner för din blogg, tex p. varför? hon va ju din bvän, eller nä juste pengar går före allt, men vet du... man kan inte köpa vänsap för pengar,. sucker, vill aldrig och kommer aldrig bli en rebecca barbie tingvall. haha

jag blir emo. jag mår så pass dåligt att jag konstant vill ta självmord, jag börjar klä mig svart åretom. jag färgar mitt hår illgrönt och börjar använda nitar, kängor och börjar skära mig. jag sitter inne för att jag är "allergisk mot solljus", har inga kompisar kvar eftersom jag skiter i skolan. jag sitter hemma och kollar seiler moon. allt detta pga att min underlat dog. nonono skulle aldrig hända ..



Kommentarer
Anonym

nej det e ju lite svårt att bli fjortis igen när man redan är det.



2009-07-10 @ 09:26:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback