kan man vara för trött för att äta?

dagen har inte varit något vidare idag, har varit så trött att jag knappt gått utanför mitt rum förrens vid middag. not good, jag förstår inte varför jag blivit såhär på sista tiden, är det för att jag mår daligt? mitt liv suger? eller bara för att jag sovit å lite de senaste året, i dont know, men iaf så har jag lyckats få i mig lite näring, hehe

dagens middag:
4 mellan stora kycklingbitar med marrinad
2 potatisar, färska
en hel del sallad
1 matsked tzatziki elelr hur det nu stavas. hehe
och sen ett glas mjölk.

dagens mys:
7 chokladbitar
ett glas äppel cider

hur mycket brukar ni äta? brukar ni skippa maten om ni inte orkar? eller känner ni er tvingade till att äta?


Kommentarer
Anonym

fin



2009-08-01 @ 19:38:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback