Trötter



vaknade nyss. trött som fan är jag, brukar vakna runt 12, 1. ganska sent om jag ska vara ärlig. man missar ju typ hela dagen när man sover så länge. hur länge brukar ni sova? sträck upp en hand om du sover till över 12. hehe

idag ser dagen ut så här:
nu ska jag fixa mig, ta lite kort, skriva blogg, och sen åka till stuvsta där jag ska möta min lilla daniella. vi ska nämligen åka iväg till stan och kolla kläder till henne. roligtroligt!. efeter det vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, tanken var att sova hos min mormor men det får bli på lördag istället, går lika bra då som nu. hlockan är snart 11, måste börja vakna till liv, skynda mig lite annars kommer jag aldrig hinna till 1. hehe

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback