Tänk dig för innan du säger något du kanske ångrar

  


hemma igen. gick upp vid 10, åkte till landet för att hämta min tv, känns ganska onödigt ocm man säger så. är trött coh vill helst bara lägga mig ner, sova i kankse några timmar, gå upp ur min säng, käna mig fräsh och vara en helt annan person. har ni någon gång kännt så? om inte, bra för er,

jag måste erkänna att jag hatar mig själv, folk kallar mig en massa skit som jag sedan mår skit dåligt över, även om man tycker något borde man hålla det för sig själv, folk tänker inte, dom tänker inta på att det dom vräker ur sig kan såra andra, fucka upp andras liv m.m. även om vissa grejer kanske är på skämt blir man ändå alltid lite sårad, snälla tänk er för innan ni säger något. ett tips är att: säg något posetivt istället för något negativt. funkar bar, man skaffar vänner och inte fieender, man blir mer omtyckt och får ett bättre liv. ska börja med det själv, orkar inte klandra på allt och alla.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback