svar på tal

jag fick en fråga av en annonym blogg läsare, frågan löd såhär: vad hände mellan dig och ralleh?

om du inte vet vem ralleh är så ska du få veta nu. snubben vi snackar om heter raul mikael ericsson. kallas även ralleh. jag och han va rättså bra kompisar förut kan man säga, jag började hålla på med hans kompis marcus, jag liksom började gilla honom. men sumpade det för att jag gick tillbaka till ralleh, dumt gjort, ja vet! men iaf vi var vänner tills vi insåg att, neej vi gillar inte varandra längre. sen dissa han mig och ett tag hundade jag efter honom, det är slut med det nu. har gått vidare, det kan hända att vi säger hej någon gång ibland på msn men inget mer,

där fick du ditt svar, nöjd?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback