svar!





anonym

 om frågestund startad:
Vad har du för intressen ?
sv: jadu, jag har många intressen. tx kompisar, bloggen, m.m.

anonym om frågestund startad:
vad är ditt roligaste minne ? :)
sv:  mitt roligaste minne är.. . ärligt talat så vet jag inte.

Anonym om frågestund startad:
är du oskuld ?
sv: nej det är jag inte

Anonym om frågestund startad:
hur ofta dricker du sprit ?
sv: inte alls ofta, drickr när jag har lust eller på speciella tillfällen.

anonym om frågestund startad:
hmm, hur många gånger har du varit på grönan i år ?
vill du bli blond igen ? :) <3
sv: ca 13 gånger har jag gått på grönan i år och ja jag vill bli blond igen, ska bli det!
Anonym om frågestund startad:
har du köpt samma data som jag gjorde för fem månader sen? en vit, liten acer data kanske?
sv: jo jag har en sån dator, den är jätte bra, lätt och liten. kan tas med överallt! super ehhe

anonym om frågestund startad:
berätta hur du sminkar dej! step by step?=)
sv: jadu det kan jag skriva om i ett senare inlägg, visa med bilder och sånt blir mycket bättre, så håll ut.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback