pannkaka med sylt och grädde

tjohoo alla! de blev trots allt supersegt idag, vaknade runt 1, fixade mig, va klar runt 2, åt lunch, åkte iväg med hela familjen till någon utörsäljning. sen åkte vi till någon hamn och skulle kolla båt biljetter, hoppas vi ska hem imrogon, vill till alla underbara människor! madde min pappas fru säger att om det blir fint väder så ska vi antingen åka hem på kvällen eller tidigt på lördagen, om det bir dåligt väder kommer vi förmodligen åka imorgon. det är det jag hoppas.

ska käka pannkakor strax, ni år gärna skriva om ni har förslag på hur man år mer besökare, tjänar pengar på sin blogg, hur bloggen kan bli roligare, och vad man inte ska skriva i en blogg. skulle vara grymt tacksam om du kunde lämna en liten kommentar med tips! tack på förhand, kram

 



gammal bild på mig från vintern 08, då var jag blondin, hade mycketmycket smink, fjällräven och betedde mig som en fjortis, hehe jag älskade de tiderna, vågade släpa loss mer och så men såg ut som ett missfoster fan. hehe någon annan som kännt likadant/sett lika dan ut?

Kommentarer
mandamandis

Sv. Jo kanske, om jag har tid :]



Blogg: http://amandabjorkman.blogg.se/
2009-07-10 @ 05:05:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback