om alla andra kan så kan jag..

Jag har insett att min senaste kyss: var en kyss
Jag pratar: när jag vill
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: just nu ingen
Min första vän heter: rebecca (mig själv)
Kärlek är: något dåligt
När jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln
När jag lagar mat: är det oftast gott
Jag tänder på: snygga killar med muskler

Jag är rädd för: att bli ensam
Den värsta känslan är: när någon sviker
Den bästa känslan är: att veta att det finns någon där för en
Jag är bäst på: allt!
Jag är sämst på: engelska
Om jag va ett djur skulle jag vara: leopard raaawr
Min mobiltelefon är: på lagning ...
När jag vaknar på morgonen: äter jag frukost
Just nu tänker jag på att: kankse gå och lägga mig.. -.-
Bebisar är: skit gulliga!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback