kort uppdatering

cha cha bloggen. göteborg hela veckan, har varit underbart! saknar alla mina bröder från cothia redan, sean, niko, marko, och colby o donis, hehe. miss u guys!

detta hände i går.
först var jag, emelie, britt och rebecca på gothia, stod i kön i typ 3 timmar, jävligt drygt! vi kom in, hängde av oss allat i garderoben. alltså min väska, med mobil, busskort, simnk, pengar och mer i. tog brickan, började festa. dansade  och strulade först med en snygg daniel. sen kom typ en blond ssöt kille fram till mig, hehe. inget namn tyvärr, sen kom marcus fram till mig, en kille vi träffade i kön, fyfan. hehe. och sen en super het kille. wooow. såg italiensk ut men var svensk, spelade typ i gothia. yeah! anyway när vi tog lite frisk luft märkte jag att jag tappat brickan till garderoben. panikpanik!! dirre till garderoben, dom hitta ingen väska så jag stor böla.. hur fan skulle vi komma hem ?! vi fick vänta tills hela skiten var slut, lite mer än 2 timmar stod vi där och inte dansade eller nått. fan mig. jävla klant jag är!! dom frågade vad som fanns i väskan, jag sa allt som fanns i och sen hade dom hittat den, fan va lycklig jag blev... typ skrek hela vägen till bussen av lycka!,


när vi väntade på bussen, kom det fram 2 killar typ 20 år gamla. dom frågade typ hur gamla vi va och sånt, jag sa 95a, och dom ba :O, alla som jag träffat under hela veckan har inte trott att jag varit 95a, hehe faktiskat ganska roligt! hoppas ni haft det gött. pussys



bild från första gothia.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback