im bad..

förlåt om jag varken uppdaterat eller lagt ut bilder de senaste dagarna, hade helt glömmt bort bloggen, fuck fuck, får inte hända i´gen. håller på att torka ut på ideer, lite insperation kankse behövs. vad tycker ni?

idag hände lite grejer, först åkte jag och daniella till stan för att köpa löshår till mig,blev mycket nöjd, sen köpte vi en varsin kjol på gina, 49 kr, som hittat, eller? innan vi sedan skulle dra till hagsätra så tog vi en fixa, gott, slängde halva min muffins åt fåglarna, hehe. vi träffade thomas, janine, och några till i hagsätra, köpte glass och fixade ******, en sak som är privat, hehe ni kanske fpår veta det senare, (om ni har tur och tålamod att vänta) globen here we come, thomas, jag, daniella, och janine åkte till globen, fyllde på min mobil och tog en glass på donken. sen åkte jag hem och nu ligger jag här och smsar lite med raul,

hoppas ni haft en trevlig dag, bjuder på en cp bild från min webcam. puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback