halva stockholm liksom

tja tja, förlåt för dålig uppdatering, har inte haft tid riktigt, i vilket fall som helst har jag ny dator nu, den är liten, bärbar och vit. är otroligt trött sen gårdagen då jag och mormor åkte runt halva stockholm för att hitta datorn. tyvärr var den slut på nästan alla ställen men sen så hjälpte en tjej oss och la undan en dator i en annan butik som vi fick åka och hämta, jättesnälll var hon. om ni undrar vad jag menar med halva stockholm är: först åkte vi till kungenskurva, där fanns det 2 expert butiker, + att vi kollade i lla andra el butiker. sen åkte vi till skärholmen, sen till nacka, sen till sickla, sen till länna och sen till farsta där datorn var reserverad för oss, eheh

hoppas ni förstår att jag är både trött och sliten..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback