emelie skriver blogg!!

cha cha bloggen ;);)
just nu är det emelie som skriver, för att rebecca har just duschat klart och ska antagligen ta på sig kläder och fixa sig nu :) själv har jag ingen egen blogg, men kanske ska skaffa?;) hahahah ne. igår var jag & rebecca i stan, vi skulle köpa hårfärg till mig. och gissa vem vi såg som väntade på tunnelbanan? den som gissar rätt får en länkning :)

nä nu drev jag, vi såg gaybloggarn Amir :D det var lite kul för rebecca blev helt hysterisk så att vi tom. satte oss på samma t-bana som han, och självkart  åkte vi åt fel väg men det tänkte ju inte rebecca på & jag som bor i göteborg typ vet ju ingenting om tunnelbanevägarna här i älskade stockholm :D men iaf, vi sa ingenting till han. vad ska man säga?:O jaja.................

nu ska jag sluta skriva i rebeccas blogg & skaffa en egen enligt henne och min syster? haha vi får väl se..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback