diggiloo diggilej alla tittar på mig

äntligen hemma efter en lång bilresa, vad har ni gjort idag? något roligt? jag har suttit i en varm bil i 9 timmar, uuoff. som ni säkert vet var jag på öland, har varit där ca 1 vecka, hände väl inte så himlans mycket, regnade nästan varje dag, lyckad semester? jag såg marcus som jag inte sett på 1 år typ, jag var på diggiloo. jag va på ölanddjurpark i 2 timmar, sen haglade de ner regn så vi var tvungna att åka tillbaka till huset vi hyrde, hehe, nu är jga iaf hemma. har packat upp, kollat mailen. badat och fixat mig, goodie!

när jag duschar/badar använder jag detta produkter:
body scrub,
2 olika face scrub,
foot scrub,
bad sand,
balsam,
schampo,
och mjukkräm efter.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback