bra relation..

ny dator imorgon, ska bli skönt att äntligen få en ny egen data som inte är någon annans, den ska ha webb såklart! min mormor är super snäll, inte bara för att jag får saker av henen, det skiter jag totalt i, utan det är det att vi är så lika, vi har liksom samma livsstil och allt, jag är mormor jr, jag är henne som ung, hon varnar mig för saker hon inte vill ska hända mig. saker som hänt henne i hennes liv, jag är tacksam för det, hon vill att jag ska ha alla hennes papaer, dagböcker och sånt som hon skrivit i i hela hennes liv, jag kommer spara dom, sortera dom och ta väl hand om dom. kommer skratta och gråta, en sak är säker, allt hon ger mig, allt hon gör för mig, att hon finns för mig coh älskar mig betyder så oerhört mycket för mig.

har ni en bra relation till er mormor? farfar? farmor? morfar?, berätta lite om du har lust, vad som är nackdelar och fördelar, skulle vara roligt om någon var som jag.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback