Bortförklaringar till allt..



är inte ett dugg trött, men ändå måste jag logga ut, stänga av datorn, borsta tänderna coh krypa ner i sängen. varför? jo här kommer svaret:

mina föräldrar är helt sjukt konstiga, eller iaf min mamma och hennes kille. dom anser att även om jag har sommarlov ska jag lägga mig tidigt för att inte störa dom, bara för att dom har jobb att gå till, bara för att dom inte kan respektera att JAG  har semester. och när jag kommer med förslaget att: jag kan väl hålla mig i mitt rum när ni ska sova och inte störa er? då blir deras svar:

nej men du förstår inte att det stör oss också, om du håller på att tissla och tassla i rummet hörs det ju ut, eller hur rebecca? var snäll och lyssna på oss nu, + att vi vill inte att du sover bort halva dagarna. du måste förstå. när jag sedan säger: ja jag förstår men jag kan ju kolla på tv till 1 och sen gå upp tidigt, blir desas svar:

men nej dina ögon blir fyrkantiga och du blir bara latare och latare, du kommer änå aldrig orka gå upp vid 9. när dom håller på och tjatar orkar jag inte mer och säger därför: okej då, jag går väl och lägger mig vid 11,

egentligen är jag uppe till 3, 4, jag kolalr, tv, smsar, oxh fixar en massa saker, dom hör inte ett piss kan jag lova, så jag fattar inte varför dom ska hålla på så som dom gör, + att jag sover inte bort hela dagarna.. jag kom fram till att: föräldrar är föräldrar och dom går inte att ändra på även om man så gärna vill.

är era föräldrar något liknande min mamma.?

Kommentarer
Anonym

jag fattar precis, mina föräldrar äexakt likadana, likadan tnr jag är med mina vänner, då måste jag komma hem as tidigt bara för att dom ska upp & jobba liksom jag kan ju klara mig själv jag är inte 10 år längre typ :p jag är så arg på mina föräldrar nu så jag ahr flyttat hem till min mormor ist för jag kan inte bo hemma längre..

ps. du är grymt söt ((:



2009-07-31 @ 20:52:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback