allt bra med dig?

tja tja bloggen. händer de något roligt  i era liv?, mitt liv suger, jag var total flippad igår, bråkade med allt och alla. not good. så va nära på att förlora micke som vän, johanna blev sur på mig och alex dissar mig totalt nu. jag har skrivit 1000 sms till honom men orkar inte hunda mer. vill han mig något får han fan smsa. och om han nu vill dissa mig får han väl göra det då? liksom det är inte som om jag bryr mig så jätte mycket, eller joo jag gillar honom och så men jag gillar inte dom som inte förstår, ville bara säga förlåt till alla som har varit med om någon av mina flippar, det är inte roligt jag vet. jag kallar olk saker, är kaxig, visar int respekt m.m FÖTLÅT!

nu måste jag sova. annars kommer pappa dampa att jag inte komer upp imorgon, (bilder rån öland coh övriga bilder kommer senare när jag kommit hem. har inge kabel, jävligt klantigt av mig att inte ta med men visste inte att papa hade datan med sig) godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback