visst är han gullig?

Sebastian: den 26 december kl. 20:29
Det är klart det finns en fin kille där ute:) vad har hänt förresten?♥

Rebecca Sötast Tingvall: den 26 december kl. 21:25
nej det är inte så självklart att det finns. nä en grej bara, tack för att du fråga :)♥

Sebastian:
den 26 december kl. 21:29
Jo jag finns :/ men jag har alltid sån otur med tjejer så jag får aldrig visa det...

Rebecca Sötast Tingvall
:
den 26 december kl. 21:42
okej :/ tråkigt att höra, du är inte ensam om att ha otur med kärleken. du kommer hitta någon du kan bevisa det för :) lita på mig!

Sebastian:
den 26 december kl. 21:47
Mjoo vi får se
 
Rebecca Sötast Tingvall: den 26 december kl. 21:49
ahrå, grejen är den att du har nog större chans att hitta någon än vad jag har, i am unlucky

Sebastian:
den 26 december kl. 21:58
Haha du tror det va:( fan vad olyckliga vi är:/

Rebecca Sötast Tingvall
:
den 26 december kl. 22:00
men de är ju sant? hur många vill inte h dig lix? skoja inte, vi är olykligast! :/

Sebastian: den 26 december kl. 22:04
Ingen verkar vilja ha mig då hade jag ju haft någon nu elr hur?:/
Aa:/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback