Svar från frågestunden

      
fråga: Hur många har du knullat med? :)
svar: jadu, det är personlligt men kan avslöja att det är fler än 1 íallafall.

fråga: Vem har varit bäst i sängen ?
svar: bäst i sängen var nog R. nämner inget namn.

fråga: Vart är det "uddaste" stället du har haft sex på?
svar: jadu, det måste varit utomhus. mer än så får ni tyvärr inte veta.

fråga: Bästa sexställningen?
svar: det blir svårt, svaret blir nog doggy eller den gamla hederliga.

fråga: "Who's your soulmate" ?
svar: still looking for him

fråga: Är du kär ?
svar: man kan inte säga att jag är kär direkt, att gilla någon mycket och att vara kär är inte samma sak, så kan då dock inte säga att jag är kär.

fråg: insidan eller utsidan ?
svar: insidan, fast lite på utsidan.

fråga: har du haft sex med robin guftavsson? :)
bra blogg! :D<3
svar: nej, jag har inte haft sex med robin gustvsson. jag känner honom knappt, träffade honom bara några 3/4 gånger på ung08. inget mer. tack!

fråga: hur ser din drömkille ut?
svar: brunett, blåögon. italienskt utseende. magrutor. orkar inte ta allt i bloggen.

fråga: hur ska han vara som person?
svar: snäll, omtänksam, gullig.


fråga: Vad tycker du om johanna "barahon" hugosson? :D:D
svar: johanna är snäll och söt. saknar sommaren och vårat lilla grönan crew.

fråga: vem är din bästa kompis?
svar: belinda lind


fråga: Har du bra betyg? :D
svar: jag logger på g, men försöker kämpa mot vg. kanske har 2 eller 3 vg. kommer inte riktigt ihåg. hur ggår det själv i skolan? har du bra betyg?

fråga: Hur många par skor har du? :)
svar: 1..2..3..4..5 osv. har väl runt 14 par skor, dock är det alla skor jag har, dvs klackskor, stövlar ect.

fråga: Haru vart på maria ungdom någon gång?
svar: nej, det har jag inte varit,

fråga: Vad tränar du ?
svar: jag tränar cheerleading.

fråga: Röker du ?
svar: privat?

fråga: vart köper du ditt silvershampo, vad heter det & hur mycket kostar det? ;)
svar: jag har ett silvershampo som jag köpte hos en frisör, der är loreall, jag minns inte vad det hette men förpackningen är silvrig, sen fick jag ett silvershmpo utav belinda, det vet jag dock inte var det är köpt, men du kan ju alltid fråga hos en frisör, dom finns där för att hjälpa.

fråga: Vart bor du? <3
svar: jag har skilda föräldrar och bor därför på två ställen. med mamm bor jag i mälarhöjden/västertorp och med pappa bor jag i haninge/vendelsö.

fråga: hur lång är du?
svar: jag är ca 169 cm.

fråga: hur gammal är du?
svar: jag är 14, fyller 15 den 11 mars. alltså om ca 3 månader. jag är 95a.

fråga: vilken skostorlek? xD
svar: jag har stora fötter, 38-39 brukar jag ha i skor.

fråga: går du på någon sport?
svar: ja, cheerleading.

fråga: har du några syskon?
svar: ja, 5 stycken, 3 systrar och 2 bröder. alla bor inte på samma ställe!

fråga: vem är du ?:)
svar: rebecca, hallå det är min blogg du läser, så tycker du borde veta vem jag är?

fråga: Är du söt? Ja det är du
svar: hahah, du svarade på frågan själv. dock tycker jag inte att jag är söt. men alla har ju sina åsikter?

fråga: värför söt?
svar: haha, läs övre svar.

fråga: komma hem till mig?
svar: nej? jag tycker att du kan komma HIT!

fråga: nu vet jag inte mer :P
svar: nähe, så tråkigt då.

fråga: varför e du så söt :) <33
svar: har svarat 3 gånger nu på samma fråga. läs övre svar för att få sva på din fråga.

fråga: kan inte du ha tävlingar på din blogg? typ att man kan vinna priser?
svar: jovisst, det skulle jag kunna ha, fast det får bli längre fram i tiden.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback