someone kill me..?

kom hem för drygt en timme sen, har därför inte hunnit uppdatera någonting igår/idag. eller ja det är i och för sig mitt i natten, men aja skit samma. dagens händelser, ja det var några stycken.. eller vad ska man säga? jag kan börja så här..

först och främst vaknade jag sent, runt 2, hade varit uppe till 4. så det är ju inte så himla konstigt att jag sov länge. (vilket jag gjort några dagar). runt 3 tiden träffade jag mikaela i stan, vi skulle se på bio. men det fanns ingen vi ville se och dessutom var alla dag biljetterna utsålda. och hon skulle senare dra till ellen och slagga där, så vi gick i affärer istället, jag hittaden en söt tjocktröja på bikbok. likadan som carolina har (jag=copycat) nämen inte precis..

sen drog jag hem. käkade middag och sen fick jag ett smsa av regin, hon vile dra på bio. så jag tänkte varför inte- blev en sån där spontan grej, inte varje dag man bara dra på bio? så iaf vi drog till heron. bion började kl kvart i 9. slutade halv 12? vi tog bussen som gick 36... var hemm vid halv ett. kan ni gissa? - mamma var ju inte så där överlycklig när jag kom hem... aja skit samma.

har haft en upptagen dag. som ni säkert märker själva. ska kolla en film nu, (kankse) eller läsa lite. eller bara kankse sova. ska upp vid 9 så att jag hinner färga håret och sen så att jag är vid felix till 12... ojoj.. hur ska jag orka och hinna... someone kill me?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback