MY SUMMER!

MIN SOMMAR, har varit lite till och från, har hänt en hel del, knasiga, roliga och seriöst dem värsta sakerna i mitt liv. allt orkar jag inte berätta, så här är en 5del av mitt sommarlov, läs och njut!




O. jag åkte till öland med familjen i en hel vecka, ett rent helvete. det regnade, regnade och regnade, alla bråkade, bråkade och bråkade. resan var lång och det var super varmt i bilen. träffade marcus på en marknad där, blev chockad, men fick kontakt med honom igen. great.




O. började hänga ganska mycket i stan, blev en hel del shoppaden, fikande, m.m. sen var jag och daniella lite i hagsätra, vi träffade lite folk där, riktigt trevliga människor faktiskt,



O.
i början av sommaren umgicks jag mycket med dåvarande bästis daniella. vi hade roligt, och fick en hel del minnen från sommaren 09 tillsammans, dock blev det inte som vi tänkt då vi inte åkt till mitt land som planerat. suck. i vilket fall som helst så vet jg inte vad som hände riktigt, vi gled isär men har nu börjat snacka lite smått igen.



O.
tog första doppet, och började bråka med johanna, vilket vi löst nu i slutet av sommaren, haha allt löser sig till skolstarten. det brukar oftast vara så, nu är vi kompisar igen. goodie




O.
hängde en hel del på grönan, hela 16 gånger har ajg hittills varit där, träffade lite nytt folk, johanna, nora, towe och några till. riktigt snälla och söta personer, med bra personligheter, dom är helt klart bäst! tack för en bra sommar med er.




O. jag träffade janine för först gången i hagsätra, vi kom väldigt bra överens, vi började umgås mer och mer, vi åkte på ung08 tillsammans, och träffade en massa folk, vi hade roligt! allt detta gjorde så vi nu är bästavänner! yey.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback