HISS/DISS



kläder. va vore vi utan kläder? jo nakna människor som skuttade runt på stan. hur kul vore det att visa sig för allt och alla, nej usch. dessutom är kläder en del av vår image. kläder visar stilar, stilar visar personligheter. så är det! så ett STORT+ till kläder!

killkompisar. dom förstår, kan hjälpa och man känner sig trygg. man kan ha kill kompisar och att det ändå inte händer något mellan en och dom, man kan vara bara kompisar eller till och med jättebra kompisar med en kille. vadär det för fel? INGET ENLIGT MIG. men det finns en del som tycker att dte är konstigt att tjejer och killar är kompisar, (bara kompisar) fattar inte varför. dom finns där för att stötta, hjälpa och sånt som tjejekompisar gör, alla är lika värda även killar!

thailand. my home. älskar det. thailand saknar det som fan, solen, värmen, vättnet ¨, miljön, killarna, semester. allt är bra där! om du inte åkt dit är det ett måste. ta med dig mamma? pappa? mormor? dina barn? din syster? eller vad vet jag? men det är en upplevelse som man aldrig glömmer. ett måste innan du dör!



droger. droger är bara onödigt, helt jävla onödigt. om man testar kan man få svåra skador för livet. hur kul är det att tex inte ha alla fingrar på händerna eller kanske till coh med gå utan ena armen? droger skadar hjärnan. man vet inte vad man heter. eller vilka man snackat med, man har inte kolla på något. tyvärr så kan det sluta med värre som tex död.så nej droger är inget för mig!

ung08. okej det är ett fjortis ställe, men skit samma. jag går dit för att vara social. träffa gammalt folk man kände för 100 år sen coh skaffa nya vänner? få gratis saker, coh vara med i tävlingar. därför är jag där. om alla små 10 åringar med kort shorts, vita linnen, över sminkade, knullruffs och helt klottrade med olika namn. nej fy försvinn!

mörker. är det bara jag som hatar mörker? att gå hem själv en fredagskväll? vem vet vad som kan stå och gömma sig i buskarna, nej usch nu kommer jag inte kunna sova! men iaf, jag hatar mörker, så ett STORT - till mörker!

Kommentarer
malin

hur mår du ? :D



Blogg: http://mmaaalinn.blogg.se/
2009-08-13 @ 14:18:51
Parisa

Jättefin blogg du har! Kika gärna in på min blogg!

Kram :)



Blogg: http://parisaax.blogg.se/
2009-08-14 @ 12:27:56
Anonym

najs blogg du har :) allt bra?



Blogg: http://eswalander.blogg.se/
2009-08-14 @ 20:01:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback