STÄDA NU!

förlåtförlåt för SUPER dålig uppdatering! har fått en del klagomål om att jag inte uppdaterar så ofta och så mycket. att jag ska  skriva oftare och sånt. ska försöka, det ska jag verkligen, ska ha min egen regel om att jag inte får skriva mindre än 3 inlägg om dagen. för att vara snäll så ska jag verkligen försöka med det. rauwr! sexi

vaknade runt halv 10, åt frukost och somnade om, var värkligen trött. försökte hitta någon att dra till ung08 med, inegn kunde.. eller aja tills jag fick janine att ändra sig och vara med mig istället, grymt bäst jag är eller vad?, vi drog dit, chillade lite, träffade micke, cesar, isse, natta, johanna, malin, nora, sara, isa, anna-carin, therese, elin, sara, och många många fler. de blev liksom at man minglade runt, var med i tävlingar, typ fick comviq stämpel m.m, men det roligaste av allt var nog att jag träffade daniel. en kille från göteborg (gothia cup discot),

nu känner jag att jag måste städa lite i mitt rum kolla själva hur det ser ut.. ni kanske känner igen er? lite? eller inte alls?




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback