misslyckad resa..

snacka om misslyckad resa, som ni kanske vet så ska jag till madonna ikväll, i göteborg dessutom. för att komma i tid gick vi upp 9 och åkte 10. när vi var vid nyköpings bro hittade inte mamma sin väska med biljetter, pengar, och mobil i. linda och jag letade igenom hela bilen, men hittade ingen väska, fuck hon hade glömmt den hos mormor när hon gick på toa, VILKEN KLANT, det måste gå i släkten? man brukar säga, äpplet faller inte långt från trädet. kan stämm för känner mig som en klant själv vissa gånger.

i vilket fall som helst så skulle linda köra tillbaka och då svängde vi ut och när vi var nästan på motorvägen kollade jag bak och då var bagageluckan öppen, hahaha. mamma fick springa ut och stänga den och resan fortsätter mot stockholm, fel håll förfan,

när vi äntligen är påväg mot göteborg igen och vi ätit på burger king, jag och linda har bytt byxor och vi sätter oss i bilen för att åka, först kör mamma nästan på en cyklist, sen börjar folk tuta och vi vet inte varför, jag kollar bak och bagageluckan är öppen.. igen.

undra vafan som hände näst, hahahaha have a nice day, uppsaterar senare, min dator håller på att dö, och mormors är urladdad, fuck!






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback