min syn på olika bloggare

kissie: jag tyker hon har bra humor, söt. kanske lite mycket smink för att vara 18+. hon verkar sno en hel del av D´s inlägg, vilket är skumt efetersom en 18åring måste fan ha mer ideer och vara så mycket mognare än en 15åring, men tyvärr inte i detta läge, hon är inte the one and only. så nej kissie får ett - av mig!

dessie: jag tycker dessies blogg är bra men ändå inte. hon har ett okej utseende, men hon är inte heller the one and only för det är ju självklart jag som är det! hon har mognat till vilket är mycket bra. ser upp till hennes framgångar och inte till själva dessie då om ni nu förstår. dessie är så bättre än kissie, dessie får därför ett  + av mig!

paulina: bra blogg, uppdataterar ganska lite för att vara en känd blogg. känns så iallafall. men vad vet jag som sjlv inte uppdaterar så mycket, hehe. hon skriver bra, är mogon, och VÄXT IFRÅN DESSIE SÅ HÅRT! paulina får ett + av mig!

kenza: hon är söt, verkar trevlig och tjänar bra, vilken tjej skulle inte vilja vara som henne? jag kulle inte atcka nej till det erbjudandet . men hennes blogg är inge vidare, hon har bar blivit tråkig, skriver bara om hur mycket hon festan, vad hon shoppar och hur sliten hon är, nej kenza får ett - av mig! 

amir: skön snubbe. skön humor. skriver bra, uppdaterar bra. trevlig, absolut inte lika otrevlig som vissa snra bloggare, dock kan vissa av hans kompisar vara lite sådär, emn amir får ett STORT+ av mig och blir för tillfället min favorit bloggare!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback