mikaela ditt kakmonster

Sista dagen på sommarlovet, det suger verkligen att börja skolan, jag vill inte! Dessutom är jag fortfarande lite snorig och hostar ganska mycket! Not good! Men nu, sitter här med min kära barndomsvän Mikaela. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att: lyssna på lite musik, duscha, fixa mig, och sedan mötte jag upp Mikaela, och vi gick till fruängen för att jag skulle sola lite, hehe!

Kl 4 ska vi över till mammas kompis som fyller år, måste ju dit och gratta min gudmor! eller vad tycker ni?

Jag: alltså, Mikaela du kan ju följa med till Linda som fyller år?
Mikaela: jag vet inte om jag kan.
Jag: men det kommer finnas massa kakor och bullar?
Mikaela: aaha. amen du hänger jag med..
Jag: jag tänkte väl det! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback