Hemliga D

förlåt om jag inte uppdaterat på hela dagen, har haft full upp. och då menar jag verkligen ult upp och en hel del stress. någon me rän jag som brukar ha det ganska stressigt och ibland vara helt uppbokade? men iaf så här gick dagen till:

igår bestämmde jag med D att vi skulle ses i stan, vid 10? tidigt jag vet, brukar sova till runt 1 halv 2 om dagarna, i viket fall som helst så vaknade jag vid 8 som jag skulle, D hade smsat mig ett antal gånger. hehe. sen somnade jag om. ohno! vaknade 2 minuter över 10.. då jag egentligen skulle varit i stan. oooup? denna gång hade jag dubbelt så många sms i inkorgen. eh ja vad ska man säga? ja skrev förlåt och att jag somnat om, sen fick han åka hela vägen hit till ghettot själv, stackare.

vi kollade efter en bra film. men hittade ingen. tråk. så jag åt mat och han ville inte ha. bantar han eller vaddå? sen vid halv 4 skulle han dra, synd, eller aa han drog för mina föräldrar skulle komma hem vid 4a. så har min dag varit. lite stress, så jag sket typ i sminket, satte bara upp mitt hår,tog på mig mjuisar och ett linne. nice?

vad har yänt idag då? har du haft en trevlig dag? puss



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback