en bra blogg

en bra blogg för mig är en blogg som..

1. uppdaterar ofta! och då menar jag ofta, kanske runt 6-10 gånger om dagen, så att man iaf har något nytt att läsa på kvällen, jag vet själv att jag kanske inte är världens duktigaste på att uppdatera. men ibland kommer jag upp i c 8 inlägg om dagen vilket jag. tycker är bra!

2. kunna fånga läsarnas blick. att sätta en bra rubrik och gör aå att läsarna blir intresserade är ganska svårt, eller nja inte så jätte svårt. det gäller bara att komma på en bra rubrik man vet många skulle tänka så här om när dom såg den: omg! vad har hänt nu då!? måste läsa!.

3. variera det man skriver. det är inte roligt att läsa en blogg som varje morgon skriver exakt likadaant, nej det går fet bort! alltså man ska kunna variera det man skriver, det gör att bloggen blir både roligare och bättre!

4. att kunna ge tips, ideer och mycket mer är ett pluss. man hjälper till på något sätt så att andra bloggläsare kan få insteration. och det är bra! eftersom vissa ibland får slut på ideer. men det är verkligen inte okej att kopiera om man nu har slut på ideer, det är varken roligt för bloggläsarna eller den du kopierat ifrån. så nej, inga copycats här inte, skriv själv ist för att kopiera!

5. ha en fin design. om mn har en fin design som är lite mer åt det speciella hållet, blir bloggen roligare att läsa. vem läser en blogg som har de gamla orginal designerna? inte jag iaf. upp livade och fina bloggar. ett pluss för mig!

ungefär sådär ser en bra blogg för mig ut.jag är medveten om att min blogg kanske inte är exakt så men påväg att bli. hehe. suck on that bitches!

Kommentarer
Anonym

fin blogg ! besök gärna http://rightherenow.blogg.se en bra och snabbt växande blogg!:)



2009-08-21 @ 12:50:18
Anonym

hur kommer det sig då att du inte har något av detta ?



2009-08-21 @ 16:29:53
meliie

Fin blogg, kolla gärna in min & säg vad du tycker om min nya header :)



Blogg: http://mmeliiie.blogg.se/
2009-08-21 @ 16:33:04
Jasmine Prytz

vilken ovanlig bloggdesign!

Riktigt snygg.



Blogg: http://jasmineprytz.blogg.se/
2009-08-21 @ 18:06:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback