detta händer bara inte



jag blir gråhårig. jag vaknar up en dag, allt är perfekt. solen lyser in genom mitt fönste och jag mår toppen, sätter på mig mina kläder jag plockat fram dagen innan. kollar mig i spegeln och ser..... ohno!!!!! jag har grått hår!

jag slutar raka mig. jag orkar inte ta hand om mig själv, jag orkar inte raka mig längre, först kommer det lite små stubb här och där, och till slut har jag långa krftiga hårstrån över hela kroppen. jag ser ut som en gorilla.

jag har blivit kille. jag är ute på middag med min älskade kille, vi äter gott, dricker och mår bra! när middagen är över kysser vi varandra hejdå, jag får alltså en godnatt puss på munnen. något har hnt et känner jag innanför byxorna. min haka börjar bli skäggig och vipps så har jag blivit kille. ombytta roller. nej!

om något av detta händer... kill me!!


Kommentarer
Viktoria Nordenberg

Hej!

Sitter här på morgonen & har grymt ont

i halsen, så jag dricker te! Då brukar ju

halsen bli bättre. Har du någon te-favorit

så svara gärna på min fråga i detta inlägg:

http://viktorianordenberg.blogg.se/2009/august/african-rooibos.html#comment



Kram!



2009-08-19 @ 08:32:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback