Blondie again?

som vissa av mina närmaste vänner vet så ska jag bli blond.. igen. tycker själv att jag passar men i blont, så därför ska jag bli blond ännu en gång, det var inet så länge sen och nu händer det igen. folk tycket jag passar bättre i brunt, kan det vara för det är min naturliga hårfärg kanske? vem vet! orkar heller inte bry mig om folk säger tt ajg är en liten wannabe kissiedessiepaow. jag gör det jag själv vill, blont känns liksom finare på något sätt, jag vet inte varför, men jag har heller inget emot brunetter bara för att jag säger att blont tycker jag är finare, det som skrivs på bloggen är det jag tycke, enbart mina tankar, funderingar, åsikter m.m, absolut ingen annans. ville bara få det sagt så man inte får en massa kommentarer om: varför klankar du ner på brunetter, och sånt onödigt skit!



vem orkar med skitsnack, dumma kommentarer, och värst av allt folk som bara klagar och vill sabba!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback