becca har en åsikt

värför ska flera gadda ihop sig mot en? tycker att det är sjukt skumt. folk tar hjälp av personer som inte ens varit inblandade i bråket. vad ska hända mer än att det bler fler mot en. tycker det är så jävla fegt egentligen, men är medveten om att man själv gjort så ett antal gånger.

jag personligen tycker att om man bråkar med en person ska man ta den saken med den person man bråkar med, enskilt. inte blanda in någon mer än den som är drabbad. men det är bara så jag tycker, alla kanske inte vågar ta saken själv och behöver kanske därför något slags stöd, men att låta kompisen snacka för en är bara lite för mycket.

jag vet inte om ni håller med, tycker tvärt om eller något liknande. ingen behöver ta åt sig, och detta är bara mina tankar. om du någon gång utsatts för detta. alltså att flera är mot dig. så vet du hur det känns, och det känns ganska B.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback