älvsjö-station , neeext!

idag vaknade jag tidigt! yey, en bra början. skulle träffa oskar och isse idag, men dom vägrade träffa mig vid tuben i tc, och bad mig komma till emo-trappan, men jag vill ju inte träffa deras "emo-vänner", kan dom inte fatta det? sa det mer än 10 gånger innan jag bestämde mig för att träffa någon annan!

smsade runt men inge kunde, eller jo simon, fast jag hittar inte till dit han bor, så fanns inget att göra tilld david smsa, så det slutade med att jag gick i älvsjö med david, trevligttrevligt! tycker jag, vet inte vad han tyckte, blev bara en massa prat, skratt och sånt.

vid 4, skulle han dra och typ träffa sin mamma? what what? så vi satte oss på buss 163 som jag fortsatte åka när han klivit av i älvsjö-station,

där kom det på en liten rolig snubbe. vad kan han ha varit? 30 kanske, i vilket fall som helst så satt han och sjöng. alla på bussen flinade och jag höll på att dö! klarar verkligen inte att hålla mig men man måste ju vara lite diskret, så att han inte ser eller hör ! haha laddar upp inspelningen senare.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback