banta ?

great bara 5 veckor kvar tills sommarlov, fatta hur skönt de kommer bli. de sägs att om den första fjärilen du ser har gul färg blir din sommar bäst, om den är vit blir din sommar bra om du umgås med dom rätta, och om din första är en brun/grå/svart blir din sommar en trist och grå sommar. de är inget jag tror på men man vet ju aldrig.

goooooooosh bilden e från början av sjuan.





idag kändes skoldagen oerhört lång även fast vi slutade runt 20 i 3.  fast iförsig jag, sebbe och belinda stannade ju kvar för att skriva ut lappar om att samla in pengar till barnen i typ afghanistan eller nått. tack varae de får vi vara lediga på onsdag nästa vecka, men grejen e den hur fan ska man få ihop 200 kr på en halv dag ? ibland fattar jag inte hur lärare tänker menmen. ni vet ju hur dom är. dagens bästa lektion: IDROTT - springa och få bort några kilon är väl inte dumt till sommaren? ellerhur? jag måste ta en dusch och sen plugga lite.

sommar 08 - miss the time with you daniella isaksson


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback